Thursday, December 5, 2013

Mini album van 3 wc Rollen en 1 keukenrol

Op mijn club organiseren we al een aantal jaren  een SOL (Scrap ON Line) Dit houd in dat naar aanleiding an diverse hints van iemand, gaat de rest ook dezelfde creatie maken.. Ik ben er ooit mee begonnen dit wekelijks te doen maar dit werd voor mij teveel en toen kwamen we op het idee om ook eens de leden een Sol te laten geven. Dit blijkt een geweldig succes dat we daar gewoon mee door zijn gegaan.. We doen het nu 1 keer in de 2 weken maar  deze keer heb ik hem weer gedaan omdat het alweer d 150ste SOL was!!
Natuurlijk moest het weer iets aparts zijn omdat ze dat van mij zijn gewend.. Ik heb daarom dit album gemaakt met 3 lege wc rollen en 1 lege keukenrol.
Op de voorste wc rol heb ik het nieuwe vogelhuisje gebruikt van Noor! design.Het vogeltje uit muziekpapier gesneden en de bijpassende tekst zelf geprint.

Op deze pagina;s zie je diverse Noor artikelen...een hoekje, , Label en een ronde stempeltekst.

Natuurlijk mag mijn favoriete item een bingokaartje niet ontbreken. Bovenin heb ik nog een hoekje geschoven met een lintje erdoor gestrikt.


Hier zie je links het klokje en rechts het hoekje wat bij de nieuwe blauwe mal zit.

Natuurlijk labels in de rollen geschoven..
Dit is ook een prima project voor kleine foto;s!!

De hele uitleg staat zoals altijd op de club  zodat iedereen het op zijn gemak nog eens na kan lezen of later  kan maken.

Liefs Tiets xx



9 comments:

  1. Ohw, wauwie, wat is ie weer leuk geworden zeg. De versieringen en de kleuren op en in je album geeft een gezellig sfeertje aan je creatie!

    ReplyDelete
  2. wat ziet dit er mooi en gaaf uit en dat allemaal van afvaldingen,SUPER!!
    groetjes,corry

    ReplyDelete
  3. Wat schitterend Tiets.
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  4. Wat een prachtige creatie, erg mooi gedaan, prachtig papier.

    Groetjes Ida

    ReplyDelete
  5. tiets hij is weer prachtig geworden

    mooie warme kleuren er voor gebruikt

    gr roelie

    ReplyDelete
  6. Hoi Tiets,
    Supermooi!! Wat een werk en helemaal niet te zien dat er wc-rolletjes in verwerkt zijn.

    GerJanne

    ReplyDelete
  7. Hoi lieve Tiets, het was weer een geweldige SOL en ik heb er met plezier aan gewerkt, liefs Henriette xxx

    ReplyDelete
  8. Hi sweetie, this is absolutely gorgeous, I ♥ it, hugs Pops x x x

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx