Thursday, March 20, 2014

Challenge 25 Hobbyvision thema bloemen


Het is weer tijd voor een nieuwe challenge op ons Hobbyvision designteam blog en dit keer is het thema bloemen... hoe gemakkelijk is dit!!
Ik heb een craft doosje van Kimya gebruikt dit keer en daar  een shape art mal 470.713.102 van Dutch doobadoo op geplakt en deze bewerkt... zo geef je toch een geweldig leuk kadootje!
Het papier is een oudere lijn van Authentique maar blijf ik mooi vinden. Deze keer heb ik eens een kant en klaar plaatje gebruikt van Hobby House. De kleuren pasten perfect bij het papier. Ik heb haar op de ronde doily mal 6003/1002 geplakt met daarachter de postcard stempel 6410/0031 gestempeld op design papier en aan de andere kant een bingokaartje 6410/0029.Ook  heb ik er een stukje softbord honinggraad 478.007.001 achter geplakt.. De hartjes rand 6002/0252 paste mooi in de achterkant tussen het kraft cardstock en het dessin papier. Natuurlijk een mooie bloementoef erbij met daarachter de nieuwe blaadjes 6003/0038 en de klok is uitgeknipt van een andere papier lijn. Aan de linkerkant een tekst label 474.007.001 die ook van dutch doobadoo is net als de hartjes 472.309.003 en de pijl 472.309.002 bovenin!
Ik hoop dat jullie allemaal mee doen met deze challenge en kijk gerust op ons blog voor nog meer voorbeelden gemaakt door andere team leden!

3 comments:

  1. ook dit is weer beeldschoon geworden
    wat maak jij er toch altijd veel werk van....kan hier zo van genieten
    Liefs Ghea

    ReplyDelete
  2. mooi tiets

    deze bloemenkaart

    gr roelie

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx