Friday, March 21, 2014

Have a lovely birthday!



Elke maand mag ik voor het Dutch doobadoo blog ook iets maken en deze keer heb ik een kaart gemaakt met als basis een shape art 470.713.107 . De onderste is uit creme kleurig papier gesneden, daarop eentje van kraft en dan het design papier-  Pion Design- a day in may.

Tilda is ingekleurd met copics markers(sorry nummers vergeten op de schrijven) en met verbandgaas en al op de rechthoek mal 6002/0146 geplakt. Erachter zie je de postcard stempel 6410/0031  die op het Design papier is gestempeld.  Schuin bovenin is de Franse lelie randmal 6002/0291   geschoven met in het midden een kwart deel van de vierkante mal 6002/0147 


 Bij de bloemen toef zijn de nieuwe vintage flourish blaadjes 6003/0038  gebruikt, 2 dutch doobadoo hartjes en  heb ik de muzieknoten rand 6002/0272 geplakt , maar deze wel iets ingekort.



De tekst op de kraft ticket 474.008.001.  is ook van Dutch doobadoo  net als de pijl 472.309.002   waar hugs op gezet is. Her en der heb ik  nog wat vlinders (uit het designpapier) geplakt.


Ik hoop dat jullie de mallen van dutch doobadoo net zo leuk vinden als ik !

Liefs Tiets

5 comments:

  1. Het ziet er echt super uit. Dit duurt bij mij nog wel even dat ik zoiets moois kan maken. Hoe heb je de bloemen gemaakt?
    Groetjes Ismel
    http://cardsfromisje.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  2. prachtige kaart weer tiets

    met mooie details en tilda zo prachtig ingekleurd

    gr roelie

    ReplyDelete
  3. Oh, wat is dit weer schitterend!
    GerJanne

    ReplyDelete
  4. Het is weer een beauty van een kaart, de kleuren, wauw die zijn super leuk bij elkaar.
    Het is weer een toppertje!

    ReplyDelete
  5. Het is weer een geweldige kaart Tiets, top! Lieve groetjes, Marlies

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx