Wednesday, April 1, 2015

In the spotlight! "Little princess"

Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. Deze maand willen we graag de serie "Little Princess"  eens uitlichten.



Hoe gaaf zijn deze mallen voor een kaart voor je kleine princess of voor een trouwkaart. Het designteam laat je weer de mooiste creaties er mee zien.

We hebben aan de spotlight ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 1 april t/m 3 april langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we deze geweldige mal!

Als je begint met hoppen op ons Noor! Design blog begin je altijd goed en start je daar om de rest van de blogs af te hoppen!!

Als je dus goed gehopt hebt, kom je net bij
JENINE
vandaan en heb je daar haar prachtige creatie kunnen bewonderen!

Ik heb onderstaand kaartje gemaakt met de koets uit deze serie:



Hahah misschien nog iets in trouw sferen blijven hangen  en dus tis een trouwkaartje geworden.
het papier blokje wat ik heb gebruikt is Romance (hoe toepasselijk!) 
De basis is gesneden van een Dutch Doobadoo mal en hierop heb ik een kleinere geplakt  uit wit cardstock en daarop weer en kleinere uit design papier.
Natuurlijk mag de  sierlijke rechthoek mal  hier niet op ontbreken.. vind ik persoonlijk ook een romantisch sfeertje geven!! En daar heb ik het vintage plaatje op geplakt.
De koets heb ik het bordeax kleurig cardstock gesneden en die eronder gezet.. Dus echt heerlijk aanwezig!
De hartjes rand mag eigenlijk ook niet ontbreken op zo;n kaartje en die paste nog mooi bovenin.
 Van raffia een strik gemaakt en daar wat bloemen en roosjes op bevestigd met natuurlijk onze mooie blaadjes.
De tekst komt van onze  love stempel shette en heb ik met de hand uitgesneden.
Nog ff een los hartje en een vlidner erbij en toen vond ik de kaart vol genoeg!

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze serie mallen en voor nog meer prachtige creaties kun je
nu hoppen naar

CORINA

Vergeet niet  een reactie hier achter te laten want daarmee maak je kans op  leuke Noor artikelen!



31 comments:

  1. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    ReplyDelete
  2. heel mooi Tiets, enne... gewoon in de trouwsfeer blijven hangen hoor, het is een hele belevenis!

    ReplyDelete
  3. Ja leuk zo zeg! De kaart is echt mooi geworden.
    Monique xx

    ReplyDelete
  4. Ook deze creatie is weer super mooi, echt jouw stijl! Verrassend om te zien hoe verschillend alle projecten zijn...erg leuk. Ik hop er weer vandoor!!

    ReplyDelete
  5. Prachtig deze kaart Tiets.
    Liefs Bianca.

    ReplyDelete
  6. Super zeg alles past weer zo ooi bij elkaar. Geweldig. Complimenten hoor voor dit moois.
    Groetjes Joke

    ReplyDelete
  7. Hier wordt ik blij van! Ik heb nog een stapel van die vintage foto's.
    Geweldig mooi!

    Ik hop er weer vandoor!
    Fijne dag
    Diana

    ReplyDelete
  8. Wat een geweldige mooie kaart. Wat ben je toch een kunstenaar Tiets ������groetjes Margriet

    ReplyDelete
  9. Mooie combinatie altijd zoveel om naar te kijken
    gr miranda

    ReplyDelete
  10. wat een prachtig kaartje groetjes maartje

    ReplyDelete
  11. Super leuk om er een trouwkaartje mee te maken.

    Mieke

    ReplyDelete
  12. prachtige kaart Tiets, weer boordevol mooie mallen en materialen!
    groetjes, Nancy

    ReplyDelete
  13. hoi Tiets,

    hier iets anders met de combinatie van het bordeaux, echt wel fantastisch mooi!!!
    Gr
    Tine

    ReplyDelete
  14. Heel erg mooi!!! Leuk om te zien dat 'princess' niet alleen voor kleine prinsessen is!

    ReplyDelete
  15. Heel erg mooi!!! Leuk om te zien dat 'princess' niet alleen voor kleine prinsessen is!

    ReplyDelete
  16. Prachtige trouwkaart heb je gemaakt. Mooi zijn ook de harten en vooral de koets natuurlijk.

    Groetjes Sylvia

    ReplyDelete
  17. Zo romantisch !!!
    Alles past super bij elkaar.
    Ik vind het prachtig !
    Groetjes,
    Elfje

    ReplyDelete
  18. Het bruidspaar zal er ongefwijfeld blij mee zijn, erg leuk!!

    ReplyDelete
  19. Prachtige kaart. Leuk is de mal van Duth Doobadoo. Heel mooi afgewerkt.
    Groetjes Ina

    ReplyDelete
  20. Prachtige vormgeving.En mooie kleuren.
    Gr de knutselheks

    ReplyDelete
  21. De eerste vintage uitvoering die ik langs zie komen, daar heb ik toch wel een zwak voor, echt mooi en die harten moet ik ook hebben, bedankt voor het idee. Groetjes Yvonne

    ReplyDelete
  22. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Zoveel mooie details erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    ReplyDelete
  23. Mooie kleuren. Echt een prachtig kaartje!

    ReplyDelete
  24. Mooie kaart, leuk al die prachtige creaties. Zo verschillend!!

    ReplyDelete
  25. Nog zo'n geweldige trouwkaart!! en zo anders weer! Super met de hartenrand!
    Groetjes Joke

    ReplyDelete
  26. Tiets..Je kaart is weer Super mooi!!
    Geweldig mooie stansen zijn het.
    Liefs Joukje

    ReplyDelete
  27. Wat leuk. Dit is weer een totaal andere kaart en ook weer errug mooi. Je hebt er veel verschillende mallen op verwerkt en het is een hele sjieke kaart. Mooi gedaan!!

    ReplyDelete
  28. Mooi om te zien dat jij de koets weer echt op je eigen manier op de kaart verwerkt.
    Schitterende kaart!
    groetjes Anita

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx