Sunday, May 31, 2015

Relax...

De nieuwe spulletjes van Noor kwamen binnen en dit mdf setje moest gewoon meteen gepimpt worden met de nieuwe stansjes... Berry Sweet.... geweldig leuk en geeft meteen een zomers gevoel.
Ook het bijpassende paperpadje is helemaal top erbij!
Ik heb eerst de mdf delen in de gesso gezet en toen het droog was begonnen met het beplakken ervan. Daarna de indeling in het bodem(ook ingesmeerd met gesso) gedeeltje bedacht en nog maals de randen met gesso ingesmeerd.
De border heb ik 5 keer gestanst en om de bodem heen geplakt. Het is ff een werkje maar met goede lijm prima te doen.
 De bodem heb ik helemaal bedekt met groen mos en wat takjes her en der en toen begonnen met het stansen van de sherry;s aardbeien blaadjes  zonnebloemen en toen maar plakken!!


De zonnenbloemen wat opgebold zodat er diepte in komt:


en de cherry;s heb ik met glossy bewerkt zodat er een glansje op is gekomen:

  De kleine witte bloemetjes heb ik los geknipt en her en der geplakt.
Ik vond in mijn prikbord nog  lieveheerstbeestjes prikkers en daar heb ik het naaldje van afgeknipt en de rest  opgeplakt.
Boven op de kruiwagen heb ik natuurlijk materiaal geplakt met daartussen wat bloemetjes en cherry;s
Vam Dutch doobadoo heb ik het hekje in het mos vastgezet en met letterstickers het woord summer opgeplakt.


Ook het woord relax is van DDBD en heb ik bewerkt met gesso. Van Hobby house een mooi plaatje ertussen gezet  en mijn kreatie is klaar.







2 comments:

  1. Berry sweet...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    ReplyDelete
  2. SUPER GAAF.
    groetjes Joke

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx