Friday, August 7, 2015

Baby Shower!


 Afgelopen zaterdag was het dan zover... Onze dochter kreeg een babyshower! Ze was helemaal verrast dat daar een hele groep familie en vriendinnen zaten te wachten terwijl ze dacht dat ze met 2 ging lunchen!!
Iedereen had wat leuks meegenomen voor de baby en tja als je creatief bent dan moet je toch iets leuks gaan maken ipv zo een kadootje geven...
Ik vond op internet ook zoiets voorbij komen en dacht dat kan ik ook. Dus de stad in en van alles inslaan om ook zo;n treintje van oa luiers te kunnen maken.


 halverwege de trein een geweldige leuke nijntje neergezet met luiers erachter.
Alles is met lintjes vast gezet en ik denk dat er ruim 16 meter in zit!

 Een opgerolde handdoek(rose natuurlijk) vormt de voorkant van de trein en in de snoet een speen geschoven. Ik geloof dat er iets van 18 luiers zijn opgerold en daar een haar elastiekje om heen gedaan. De plank onderop is een stuk laminaat wat ik mooi heb ingepakt.(bijna een meter lang!)


 Achter op de trein een kadootje ingepakt vast gezet met lint en ik heb nog snel een nijntje tutteldoekje gehaakt.
In het mandje ervoor allemaal kadootjes van woezel en pip want daar is Dieuwke wel erg gek van.


Helaas is deze foto niet erg duidelijk maar  achterop de trein dan de gemaakte babyfleskaart.

Hier nog even een duidelijke foto van het tutteldoekje.

Ze was er erg blij mee en vond het echt super leuk !! Dus moeders ook weer happy en nu 
dan thuis aan de slag om daar een kinderkamer te maken voor als ik ga oppassen. Natuurlijk met nijntjes en rose kleurtjes!

Een fijne dag allemaal!
Liefs  (bijna oma)Tiets xx

4 comments:

  1. nou bijna oma tiets dit ziet er geweldig uit!!! maar je bent met alles zo creatief mens dat ik altijd verbaasd bent om wat voor moois je steeds maakt, dus je kleindochter zal zeker gaan genieten van zo handige oma!!
    groetjes corry

    ReplyDelete
  2. Wat prachtig daar zullen ze wel blij mee zijn.
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  3. Geweldig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    ReplyDelete
  4. Wat ontzettend leuk cadeau en prachtige kleuren heb je gebruikt. Logisch dat je dochter er ook blij mee is.
    Groetjes, ELs

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx