Saturday, September 19, 2015

Onze trouwfoto;s gescrapt.

Toevallig dat het toevallig ook mijn beurt is om op het hobbyvision blog wat te laten zien, want als dit verschijnt ben ik bezig met de 21 clubdag. Zoals elke keer sponsort Jenine deze dag en is ze ook samen met haar moeder aanwezig met een groot deel van de winkel.. Dit keer heb ik weer een  leuk project voor de leden gemaakt en wil dat alvast hier laten zien.
Ik heb het album gevuld met mijn eigen trouwfoto;s!  was wel even een klus want moest het originele boek uit elkaar halen, foto;s inscannen en daarna uitprinten en boek weer in elkaar. Maar Ik wilde al zolang deze foto;s eens scrappen en met dit album vond ik dat erg geschikt.
Het papier wat we gebruiken deze dag is butterfly van Prima marketing.

 Ik heb zoveel materialen gebruikt dat het teveel is om allemaal te benoemen, maar natuurlijk heb ik ook Noortjes gebruikt!
Die zul je het hele album door wel kunnen vinden!
 Wilde het een beetje stoer maar ook romantisch houden dus touw en kant heb ik veel gebruikt

 Deze tekst heb ik op internet gevonden en uitgeprint op craft papier.

 Ook sommige Dutch Doobadoo teksten waren erg geschikt om in dit album te verwerken!


 Ook de chit chat teksten van Tim Holtz heb ik her en der geplakt.

 Zelfs een puzzle stukje van Dutch Doobadoo vond een plekje!

 Ook vlinders moesten in het album want die betekenen nieuw leven en tja dat gingen we nu samen doen!


 Soms mis ik dan nog net iets op een pagina en dan is cotton cord om een foto heen dé oplossing!
Of een zelf gemaakte bloem van een stuk jute!

 De pagina;s uit dit album zijn allemaal verschillend..daarom noem ik het ook maar een Messy album!
 Ook ben ik dol op floss draad vooral als het zo mooi krult!



Ik hoop dat jullie het een leuke blogpost vonden en wens jullie een heel fijn weekend toe!




5 comments:

  1. Ziet er mooi uit, veel op te zien!
    groetjes, Hennie

    ReplyDelete
  2. helmaal geweldig. wat een klus. super

    ReplyDelete
  3. Een pracht album heb je gemaakt met deze foto's.
    Een hele mooie tijd ook.
    Groetjes, Els

    ReplyDelete
  4. Ik zie wel dat ik wat gemist heb Tiets!! Wat een schitterend album!!

    ReplyDelete
  5. Wow wat super mooi gemaakt Tiets leuk die oude foto`s !

    Groetjes Cora

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx