Wednesday, September 30, 2015

VRIJKAARTJE KREA DOE




Ik kijk er elk jaar weer naar uit... Krea doe in de jaarbeurs hallen in Urecht!!
Zoveel te zien , zoveel gezelligheid dat ik eigenlijk aan 1 dag te kort heb!
En het mooie is er is voor iedereen wel wat te zien of het nu haken is, project life, scrappen, kralen,
noem het maar op!

  • Trends en inspiratie voor je creatieve hobby
  • 300 exposanten met de nieuwste producten
  • Shoppen, aanbiedingen en kortingsacties
  • Creatieve workshops en activiteiten
  • Nieuw: Home & Outdoor Deco
  • Naar huis met een volle beurstas






 Ook kun je er workshops volgen,  klik maar eens op deze link!
http://www.kreadoe.nl/nl-NL/Bezoeker/Activiteiten-en-Workshops.aspx

dus ik zeg niks teveel dat 1 dag eigenlijk veels te kort is!

Ik mag een vrijkaartje weg geven hier op mijn blog onder 1 van jullie die een reactie achter laat!
 
Dus laat eens weten of je ook naar de beurs gaat, of dat je er nog nooit bent geweest. Ik vind het een aanrader en hoop jullie misschien op woensdag te zien!

Wil je nog meer informatie kijk dan eens op de krea doe site voor heel voor leuke info en ideetjes!!

Liefs Tiets xx

13 comments:

  1. Nou Tiets ik zou wel heel graag dat kaartje willen winnen, kreadoe is een uitje van mam en mij xx christa

    ReplyDelete
  2. Hoi hoi Tiets ik vindt het super leuk dat je een kaartje weggeeft en ik doe graag mee .
    Ik ben er vorig jaar voor de eerste keer geweest en het was een geweldig gezellige beurs voor elk wat wils . ( Ik moet er alleen voor uitkijken dat er niet nog hobbies bijkomen haha)
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    ReplyDelete
  3. Hoi Tiets,

    Ik ga elk jaar met mijn familie naar de KreaDoe. Dit jaar wil ik met mijn schoondochter en 2 kleindochters gan. Dus ik zou best graag een kaartje willen winnen.

    Groetjes,
    Merian

    ReplyDelete
  4. Hoi Tiets, elk jaar op de eerste dag van de kreadoe ben ik er te vinden. Eerder was dat op dinsdag en nu al jaren op woensdag. Ik hoop je, net als vorig jaar, weer tegen te komen. Met een gratis kaartje zou je mij heeeeeeeeeeel blij maken!!!

    groetjes, Nicolette

    ReplyDelete
  5. Hoi Tiets , lijkt n
    Me weer eens leuk , tijd geleden dat ik geweest ben!!

    ReplyDelete
  6. Hoi Tiets,
    Ik ben al heel lang niet meer op de Krea Doe geweest, maar ik wil er dolgraag weer eens naar toe!
    Denk dat er veel veranderd is en dat maakt me nieuwsgierig.
    Dus het kaartje is meer dan welkom!
    Bedankt voor de kans, Tiets.
    Creatieve great, Danielle

    ReplyDelete
  7. Hoi Tiets,
    Ben jaren geleden wel eens naar de Kreadoe geweest.
    Likt me geweldig om er weer eens heen te gaan.
    Heerlijk om een workshopje te doen en te zien wat voor nieuwe spulletjes er weer zijn!
    Groetjes Elly Jongejans

    ReplyDelete
  8. Oh wauuuw dat zou super zijn om te winnen, ben vorig jaar net geweest omdat ik toen met beide armen in het gips zat maar hoop er dit jaar weer heen te gaan

    groetjes Hetty

    ReplyDelete
  9. Hoi Tiets het lijkt mij supergaaf om daar eens heen te gaan ben er nog NOOOIT geweest maar wat ik hoor moet t schitterend zijn! Zou graag een kaartje winnen!

    ReplyDelete
  10. Als ik ga dan wordt het ook de woensdag voor mij , ben al een tijdje niet meer geweest en zou graag dit jaar weer eens willen gaan .

    ReplyDelete
  11. Hoi Tiets, door omstandigheden ben ik nog nooit geweest, dit jaar wordt de eerste keer dat ik in de gelegenheid ben. Het zou wel hel leuk zijn om met een vrijkaart te gaan. Heel veel plezier in Utrecht!! Groetjes, Mieke

    ReplyDelete
  12. Dag Tiets,
    Zou wel eens leuk zijn om iets te winnen om naar kreadoe te kunnen gaan ik duim alvast !!

    Mvg gina

    ReplyDelete
  13. Hoi Tiets,

    Wat leuk dat je een kaartje weg mag geven. Ik doe graag mee. We zijn nu een paar keer geweest en elk jaar zijn er weer nieuwe dingen die je weer inspireren. Hobby's waarvan je niet wist dat ze bestonden en thuis komen met een hoofd vol ideeën en een tas vol met aankopen :) Ook fantastisch om te zien dat ze er elk jaar weer een mooi en goed evenement van maken. Top!!

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx