Saturday, November 12, 2016

Clubdag 12 November 2016!

Het is nu dinsdag 4 dagen voor de clubdag als ik deze blogpost schrijf...Ik kan dus nog niet vertellen hoe het was. Wel dat de voorbereidingen dit keer veel tijd in beslag nam en ik alles eigenlijk alleen heb gedaan. Niet erg hoor maar dan zit je er ffies langer in.
Dit keer heb ik het project niet zelf verzonnen... Ik zag dit album eens voorbij komen bij Bron & Co van Truike Bron en omdat ik nog steeds zo nu en dan even bij klets met haar, heb ik de stoute schoenen aan getrokken en gevraagd of ik deze voor de clubdag mocht gebruiken.. En dat mocht!
Echt geweldig lief Truike dat je dit gedaan hebt. Ik vind het echt zo;n gaaf project en ik heb er met veel plezier aan gewerkt.

Dit keer zijn we gesponsord door Elly van "t Scrap Ateljeetje en Femke van Kimya verpakkingen.
Helemaal super zo want het pakket is weer geweldig geworden!!! Bedankt!!!
Nu dan maar de foto;s van het project... geniet ervan !!


















Ook kon ik weer een leuke goodiebag maken omdat de volgende sponsors iets geweldigs hebben gegeven.

Joy! Crafts
Dutch Doobadoo
Studio Light
Syta van Gelderen
Marianne Design
 photo Signature Tiets_zpscry3brdj.gif

1 comment:

  1. Wat een geweldige creatie Tiets !!
    SUPER SUPER MOOI daar zitten enkele uren hobby plezier in :)
    Veel plezier op de clubdag jammer dat ik zover af woon zou er anders nu en dan wel graag bij zijn Tiets .
    Groetjes Doris

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx