Monday, December 12, 2016

7 Tags of Christmas!


Vandaag starten we in mijn facebook groep Tiets' Creatieve Wereld  weer met de 7 tags of Christmas.
Ik begin de week met mijn tag  waarvan de opdracht luidt "Maak een tag in niet traditionele kleuren".
Ik heb hier voor het prachtige Frozen Forest van Studio Light gebruikt.
Dit model tag heb ik al eerder gemaakt en iedereen vond dat ze leuk dus heb ik hem weer een beetje zo gemaakt alleen nu met weer andere mallen.
Het plaatje is  van een knipvel van Syta van Gelderen .Ik ben dol op rendieren!
 De songtekst achter het plaatje is van Marianne Design en is zo;n mooi maatje dat je hem altijd wel ergens kwijt kan op je kaart.
Het plateautje heb ik gevuld met wat deco materiaal en daarop kleine denneappels en sneeuwballetjes.
Een kleine mdf rendier ertussen en natuurlijk een passende tekst.

Lijkt het je ook leuk mee te doen deze week, word dan lid van de groep!
Klik op het onderstaande plaatje dan kom je meteen in de groep.


Elke dag is er een ander thema en kun je meedoen en kans maken op een prijsje.
Een fijne dag allemaal!
 photo Signature Tiets_zpscry3brdj.gif

No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx