Friday, December 16, 2016

Kimya's Mysterie Kerst Workshop.

Eindelijk is het weer zover... Net als vorig jaar, geef ik ook dit jaar weer een mysterie workshop in kerst thema!
Mensen konden zich van te voren op geven maar wisten niet wat ze gingen maken alleen dat het in het thema kerst zou zijn.
En wat een animo zeg... 2 keer de workshop vol!!
En vandaag mag ik hem ook aan jullie laten zien!
Het is een album geworden gemaakt met 2 mini pallets. Die vormen de voor en achter kant van het album.  Ik heb de voorste met de vakjes naar buiten geplaatst en er een soort mini letterbak van gemaakt. Er zit zelfs verlichting in!

Hier nog een foto met de lampjes uit



De pagina';s zijn gemaakt vanpaperbags met een kijk venster. Alleen heb ik de kijk vensters weg geplakt!
Het papier wat ik gekoezen heb is echt traditioneel rood en groen. Ik hou er zo van!!
Natuurlijk heb ik weer diverse Kimya artikelen gebruikt .
Rood lint met gouden sterretjes, kaaslinnen, rood/wit touw, sneeuwvlokken, pailletjes, kant, labels, envelopjes, etiketjes, jute, touw.



Stickers, labeltjes, zakjes,  chipboard figuurtjes, lint met merry christmas...



Ook het prachtige jute waaroverheen nog kant verwerkt zit,, Loonzakjes,grotere labels, tekst lint,
rietjes, sneeuwballetjes...
Breed kant, mini envelopjes, label op prikker, bloemen, hulsttakjes !
Ik kan jullie nog niet vertellen of de workshop in goede aarde is gevallen, want nu ik deze blogpost schrijf is het de zondag voor de eerste workshop dag (14 dec)
Maar wie weet laat ik het nog weten!

Natuurlijk zijn er ook basis setjes te bestellen met  complete uitleg hoe dit gemaakt is. Dan kun je lekker zelf aan de slag en je kerst foto;s erin verwerken van dit jaar!

KLIK HIER
en je komt meteen op het artikel in de webwinkel! Er zijn maar beperkte hoeveel pakketjes gemaakt dus op = op!

Ik wens iedereen alvast een fijn weekend toe!
 photo Signature Tiets_zpscry3brdj.gif

2 comments:

  1. Sad that there is no translation for English!!!

    ReplyDelete
  2. right click on mouse...click on Translate to English

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx