Monday, December 11, 2017

Bloghop!


Het is weer tijd voor onze jaarlijkse kerst hop!! Dit keer kregen we 2 verschillende maten vierkante doosjes opgestuurd. En die moesten samen in 1 project verwerkt worden.




Wat is de bedoeling?

Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter. Begin op het Kimya blog Ben je klaar met hoppen dan komt je terug op het Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.

 Femke van Kimya verloot onder alle bloghoppers een  verrassingspakket! Begin op het Kimya blog 
en volg daar de instructie's.Als je goed gehopt hebt kwam je net van het blog van Martine. en heb je gezien hoe gaaf haar project is geworden.
Ik heb van elk  doosje 2 gebruikt en nog een andere maat en deze allemaal door de midden gesneden zodat ik in totaal 9 doosjes had. Die heb ik samen in 1 grote verwerkt tot een letterbak.


Ook heb ik rondom rode lampjes verwerkt.

Alle doosjes inclusief de achtergrond doos heb ik beplakt met design papier van  Graphic45- winter wonderland.
Daarna de doosjes willekeurig in de grote doos geplakt met de lijmpistool. Soms bleef er een kiertje over maar die is later weer opgevuld met kleine dingetjes zoals flesjes.
Ook de bovenkant heb ik wat aandacht gegeven. Een vogelhuisje erop en van een nep mini kerstboom heb ik de takjes afgeknipt en deze her en der vast gezet.
Wat denneappeltjes en besjes erbij en natuurlijk de sneeuwballetjes.

In de bovenste rij heb ik flesjes met boompjes vastgezet enopgevuld met takjes en een paddestoel. Ook kerstballetjes mogen niet ontbreken natuurlijk.
Ik ben dol op rendieren dus ook die heb ik een plekje in de letterbak gegeven, met een stukje muzieknoten papier erachter.

 De midden en onderste rij gevuld met denneappels een mini lantaarn, belletjes boomstammetjes, slee etcetc.
Zo ziet het eruit als de lampjes branden.
Aan de linkerzijkant heb ik nog een lantaarn geplakt( Joy!Crafts) en deze met embossing poeder  een gouden glans heb gegeven. wat sneeuw effecten met de gesso her en der gemaakt en nog een tekst en wat sterren geplakt.
Een geweldig leuk project om te maken... ik denk dat ik er nog ga doen maar dan in winterse sferen!

Nu mag je verder hoppen naar Margreet.
Vergeet niet om overal een reactie achter te laten zodat je kans maakt op een mooi Kimya pakket!

VOOR DE LIEFHEBBERS IS ER EEN BEPERKT AANTAL BASIS SETJES GEMAAKT OM OOK DIT PROJECT MEE TE KUNNEN MAKEN
KLIK HIER

Hieronder vind je de gebruikte Kimya artikelen. Door erop te klikken kom je op het desbetreffende artikel.

  
  
 

39 comments:

  1. Wat een superleuk idee om er een letterbak van te maken!! En zulke leuke spulletjes erin...ik moet maar een bijbaantje gaan zoeken! Echt heel feestelijk!! Fijne Feestdagen, Tiets!! Mieke xx

    ReplyDelete
  2. Wauw wat een prachtige creatie! Een leuk idee om de doosjes als letterbak te verwerken.

    Veel liefs Glenda

    ReplyDelete
  3. Wat een top idee om er een letterbak van te maken. Het is echt geweldig geworden!

    ReplyDelete
  4. Sprakeloos, alweer, jeetje waar haal je toch al deze gave ideeën vandaag, echt super gaaf.

    Liefs Martha

    ReplyDelete
  5. Erg druk. Maar wel echt een tiets creatie. Top

    ReplyDelete
  6. Wat een geweldig leuk project heb je gemaakt van 2 simpele doosjes Tiets. Echt jou ding hé de kerst!
    Kunnen de dames weer hele leuke ideetjes uit halen.
    Groetjes Thea

    ReplyDelete
  7. Wow Tiets, wat mooi, zo blij dat ik hem besteld heb,echt supergaaf !!!Groetjes Francis

    ReplyDelete
  8. Dit is jij..een geweldige creatie - top hoor!! xxxx

    ReplyDelete
  9. Supermooi Tiets-project. PRACHTIG !!!(Zo'n project wat ook nog op mijn Ooit-lijstje staat)

    ReplyDelete
  10. wat een giga mooie kijk en lichtdoos heb je ervan gemaakt 😘. gr. Miriam

    ReplyDelete
  11. Oh dit is ook weer zo'n prachtige creatie.

    ReplyDelete
  12. Super Tiets, wat jij toch met papier kan maken is echt super.

    groetjes Annemarie

    ReplyDelete
  13. Dag tiets,
    WoW WoW WoW prachtig is het woord dat ik schrijf.
    Mvg gina

    ReplyDelete
  14. GE-WEL-DIG Tiets zo verschrikkelijk mooi
    Groetjes Ina

    ReplyDelete
  15. Tiets je hebt jezelf toch weer overtroffen hoor, wat een knaller van een project heb je ervan weten te maken, ik ben er verliefd op zo uitgebreid zoveel dingen te bekijken de oh's en de ah's zijn niet van de lucht hier hihi.
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  16. Wat weer een ander idee, Mooi dat huisje boven op, en grappig dat je er een letterbak van hebt gemaakt.

    ReplyDelete
  17. Jeetje wat ben jij toch knap en creatief !.
    Zo leuk dat wij mogen meegenieten echt een super leuk idee
    Gr esther

    ReplyDelete
  18. Nu ja Tiets, in een woord. Geweldig! Ik vind het net een miniletterbak. En dan die heerlijke kerstkleuren.

    ReplyDelete
  19. Hoe verzin je het Tiets....zo leuk!Echt kersterig....

    ReplyDelete
  20. De gingerbread poppetjes van Martine hebben me zo laten schrikken, dat ik snel naar jou blog gehopt bent Tiets!
    Wat een moeilijke opdracht hadden jullie van Femke gekregen. Maar het is geweldig om te zien hoe jullie je eigen creativiteit hierin hebben gelegd.
    Net zoals deze letterbak... hoe verzin je het toch weer!
    Ieder vakje zo mooi gevuld, ik kijk m'n ogen uit.
    Bedankt voor de inspiratie Tiets!

    Groetjes Janneke

    ReplyDelete
  21. Hij is weer mega gaaf Tiets! Weer echte ‘Tiets’ geproduceerd! Heel tof!

    ReplyDelete
  22. Wat mooi!!! Ik vond de kleine letterbakkaart als mooi, maar wat is deze gaaf!! Bedankt dat je al je inspiratie zo mooi met ons wil delen.I love it!

    ReplyDelete
  23. Wat gaaf zeg hoe kom je toch op zo'n idee weer ik sta iedere keer versteld prachtig.

    ReplyDelete
  24. Wat een gaaf idee zeg! Super mooi......

    ReplyDelete
  25. allemaal super gemaakt groet Diana zijlvaart

    ReplyDelete
  26. Wat een geweldig mooie creatie!!! Echt wat een mooie uitvoering.. magie.. omtoveren tot deze creatie..

    ReplyDelete
  27. Hoi Tiets,
    Wat ziet dat er geweldig gezellig uit en superleuk om te krijgen maar ook om kado te geven .
    Echt Gaag gedaan .
    Ik hop weer eventjes verder naar de volgende blogpost .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    ReplyDelete
  28. wat is deze ook weel fanatstisch. Ik word er helemaal jaloers van

    ReplyDelete
  29. Jolan Da: tja je begint met twee....en dan heb je ineens een Groots Tietsproject. Leuk en origineel gemaakt Tiets.

    ReplyDelete
  30. Ik had het van de week al gezien en ben zo enthousiast dat ik het pakket heb besteld.Het is super geworden Tiets.

    ReplyDelete
  31. Oh Tiets, wat heb je weer een prachtige projecten gemaakt. Ben er verliefd op!

    ReplyDelete
  32. Ik had hem al eerder van je gezien (op je Fb pagina misschien?) Maar ik vind hem echt geweldig! jij maakt echt hele mooie dingen.
    groet kittyS

    ReplyDelete
  33. Wat heb je er weer een prachtig Kimya-waardig project van gemaakt Tiets! M'n complimenten hoe je het toch iedere keer weer bedacht krijgt!

    ReplyDelete
  34. Ho ho ho wat een ho ho hoop te kijk in je letterbak 😂

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx