Thursday, November 30, 2017

Scrap en Bep

Gisteren was er weer een scrap en bep in de Kimya facebook groep (https://www.facebook.com/groups/creatiefmetkimya/ )
en dit had ik voorbereid.

 Ik heb er een soort van december journal van gemaakt.. Ik ben absoluut niet van de handlettering dus heb hem a la Tiets gemaakt.

ahum ietsie dik geworden












Ik kan hier in de maand december  van alles in bijhouden. foto's recepten, wat ik nog moet doen adres lijsten voor de kerstkaarten, mijn doel voor 2018 etcetc.

 Post je eigen creatie voor 24 december

HIER
en wie weet maak je kans op een leuke Kimya prijs!







No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx