Sunday, November 12, 2017

CLUBDAG 11 NOVEMBER 2017- DECEMBER DAILY

En dan is het alweer zover... een nieuwe Tiets clubdag!!
Het was nog wel even een dingetje van te voren of het wel door kon gaan,ivm mijn operatie in augustus. Maar na enig nadenken,  ben ik op het idee gekomen om dit keer niet een moeilijk project te verzinnen, maar iets wat al klaar is maar toch heelmaal per persoon anders kan worden.
De albums van heartfelt creations en de 6 verschillende inserts zijn daar ideaal voor.
ook moest ik Femke beloven dat zij de pakketten gingen maken en ik heb toen  heel graag ja gezegd want het is elke keer zo;n feestje!
Van mijn album heb ik een december daily gemaakt.Sinds ik daar 2 jaar geleden ooit mee begonnen ben, vind ik dat zo leuk om te maken dat dit de kans was om alvast eens een jaar af te krijgen!!!
Het papier is van kaisercraft- Mint wishes!



 ik heb diverse inserts her en der gebruikt










 Maar ook heb ik pagina;s bij moeten maken omdat ik anders niet op 31 dagen uit kwam..dus de zakjes van kimya waren daar natuurlijk perfect voor!

 Diverse stansen natuurlijk in het project verwerkt,




 de grote witte vlakken die je ziet daar komen dus vanaf 1 december de foto;s die ik dan elke dag ga maken.





 Natuurlijk ook de welbekende rietjes van kimya erin verwerkt.




Nu ik deze blogpost schrijf zijn we een week verwijderd van de clubdag.. gelukkig is mijn project klaar en kan ik de laatste dingen voorbereiden!



3 comments:

  1. wauw, wat een werk ! daar zijn zeker wel wat uurtjes werk in gekropen ! het resultaat mag er zeker zijn !
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
  2. Ben helemaal verliefd op jouw project Tiets, wat is dit schitterend gemaakt. Mag ik vragen waar deze albums te koop zijn?

    ReplyDelete
  3. Wat is dit ontzettend gaaf Tiets!
    Mooi papier en geweldige details

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx