Tuesday, August 18, 2009

Gift Purse

I've made this Gift purse for the new tutorial on my club for september, but the members allready had a sneak peak so I show it also to my blog viewers...It is a lot of work but I love making it! I've used the lovely papers from basic grey- lemonade and in a couple of weeks you can read the tutorial with more pictures on my club!
[click on the pictures for a larger view]





Dit wordt de nieuwe workshop voor op mijn club.. Heb de leden het al laten zien dus ook mijn blogvolgers mogen het bekijken..Het is een hele klus maar erg leuk om te doen.. je kunt er lekker veel labels in kwijt en veel teksten of gedichtjes. Nog een paar weken en dan is de hele workshop met extra foto's te zien op mijn club!


22 comments:

  1. Dit is superrrrrrrr Tiets, ziet er geweldig uit en ga ik zeker proberen als hij er op komt. Liefs Paula.

    ReplyDelete
  2. Wow, Tiets wat een supergave creatie!!

    groetjes Diana

    ReplyDelete
  3. How beautiful!!! It looks like lots of work!! TFS

    ReplyDelete
  4. wow!! this is amazing! very creative!

    ReplyDelete
  5. Ha Tiets,

    Wat ziet dat er weer schitterend uit zeg!

    Groetjes Eef

    ReplyDelete
  6. Hij is erg leuk bijna hetzelfde als die ik gemaakt hebt kijk maar op mijn blog

    ReplyDelete
  7. whow geweldig maar idd veeeel werk maar dan heb je ook iets

    ReplyDelete
  8. Prachtig Tiets,
    Ga hem zekers ook maken op je club,gr Anja(apryl)

    ReplyDelete
  9. Wouw Tiets, I find not words, your card ist sooo nice, a super idea!! LG Andy

    ReplyDelete
  10. Hoi Tiets
    Hij is erg mooi en als het niet te moeilijk is wil ik dit zeker proberen te maken.
    Hugs Corry

    ReplyDelete
  11. Wow... Wat mooi Tiets!!

    Groetjes
    Doris xx

    ReplyDelete
  12. Ziet er echt heel gaaf uit Tiets, super!
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  13. hoi

    Wat een mooie zeg ik zal het toch een keertje moeten gaan proberen vind ik zelf!!

    groetjes Annette

    ReplyDelete
  14. Wow Tiets, this is just stunning. Love the Lemonade papers and your cute GG images! It may have taken some hard work, but boy it is definately worth it!
    Hugs, Vicky ~x~

    ReplyDelete
  15. Je bent een KEI!!!!
    Dit is weer eens super.
    Groetjes Sinikka

    ReplyDelete
  16. Hèhè, daar ben ik dan ook eindelijk weer eens! Allereerst nog hardstikke bedankt voor je award, ben er superblij mee!!!!
    Ik heb weer vol bewondering je creatie zitten bekijken, wat een werk....!!!! Maar echt prachtig, het is al een kadootje op zich (maar die 20 euro is natuurlijk ook héél erg leuk, hahaha!!!!)
    Weer een mooie tutorial voor op je club!
    Fijn weekend!!!!!

    ReplyDelete
  17. Wow Gorjuss beautiful colours

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx