Friday, August 28, 2009

Wishing you a joyous holiday season-award

I did a new SOL yesterday and this is the card they all had to make... It was fun again after a little break. These papers are new from My Minds Eye and I love them.. real christmas colors! The stamp is new from impression obsession. I bought it in my scrapbook store here Simpel-Scrappen.

Gisteravond weer een SOL gedaan na een kleine vakantie... het was weer superrr leuk om te doen. Dit was de kaart die ik had voorbereid. Het prachtige papier van My Minds Eye heb ik bij Carla gekocht (Simpel-Scrappen).


I also received a great award from Christa en Angelique...thank you both so much!

Ik kreeg ook deze geweldige award van 2 hele lieve dames... Christa en Angelique.. dank jullie wel hoor. Nu moet ik 7 dingen over mezelf vertellen pff dat valt niet mee:


1-Ik ben alweer 40 jaar geweest dus ga op naar sarah!
2- Ik ben dol en trots op mijn gezin(man en 2 kinderen van 18 en 20 jaar) en de hond Tommy
3- Natuurlijk ben ik verslaafd aan scrapkaartjes en Kreaties maken.
4- Ook zijn blogs en mijn eigen club een grote verslaving.
5-Ik ben gek op scrap shoppen en vooral stempels en papier!
6-Ik graag workshop etc maak voor mijn leden zodat ik ze een beetje op weg kan helpen met scrappen.
7-Mijn levensmotto is: Geniet van het leven, het duurt maar even.




13 comments:

  1. This is wonderful Tiets! There are so many elements to look at, gorgeous colours too! hugs, Jane x

    ReplyDelete
  2. ohh Tiets the card is adorable I love the little mouse stamp. Beautiful details
    hugs Annita

    ReplyDelete
  3. Such a pretty card Tiets!! I also have this paper sitting here and I love it too!!
    Cute image and of course your details are always stunning!
    Have a great week-end :)Kathy

    ReplyDelete
  4. Schitterende Kaart en de LO is geweldig ,

    Groetjes Jannie

    ReplyDelete
  5. Such a nice card Tiets!
    The mouse is so sweet.I love the papers and all your details.

    Have a nice weekend,
    Marina

    ReplyDelete
  6. Schitterend kaartje Tiets, mooie blog trouwens ook, ben ook volger geworden.
    Je vind mijn uitprobeerseltjes op mijn blogje hier

    ReplyDelete
  7. Oh this is lovely Tiets...cute lil image and I love the papers...can't wait to get some of these yummy papers too! bx

    ReplyDelete
  8. Je Sol-kaartje is prachtig geworden. Ik kon helaas niet meedoen. De volgende keer zit ik weer vooraan.
    Prettig weekend, Jacqueline

    ReplyDelete
  9. Hallo Tiets,

    Wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt zeg,enne...gefeliciteerd met je awards meid!

    Groetjes Eef

    ReplyDelete
  10. HOI tiets het is weer een schatje ene mooi uitdaging zo gr tanja

    ReplyDelete
  11. Fab papers Tiets, the details are so beautiful, the motif is so lovely!! LG Andy

    ReplyDelete
  12. wauww Tiets wat een plaatje en wat een mooie Lo en gefeliciteert met je Award


    Liefs nellie

    ReplyDelete
  13. Fabulous card, wonderful sweet mouse, love the papers and details too.
    luv
    Debby

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx