Saturday, December 6, 2014

Dream...


 Ik denk dat iedereen nu wel bezig is met kerstkaartjes maken, maar ik heb deze keer voor Hobbyvision iets anders voor jullie.
De basis is gemaakt van een shape art mal van Dutch doobadoo. Zo kun je heel gemakkelijk eens een andere vorm kaart maken.. gewoon overtekenen, uitknippen en het dessin papier een maatje kleiner!

Ik heb het papier blokje romance gebruikt in combinatie met craft papier. Het plaatje op de mooie siermal geplakt met wat verbandgaas erachter.
De reachthoek mal heb ik als tag tussen de eerste en tweede basis kaart geplakt. Een klein lintje erdoor gestikt.
De mooie kant en klare teksten van DDBD passen prima op de tag mallen van Noor! Design. Een stukje touw erdoor en ik heb deze bij de bloemtoef geplakt. Ook een blaadje uit de vintage flourish serie erbij gedaan en een stukje opgerolde filmstrip

Ook vond ik nog een restje muziekpapier en dat past prima bij deze romance lijn. Daaronder nog een mooie border uitgestanst in rood cardstock zodat het afsteekt.
Met de distresser heb ik alle dessin papiertjes wat ouder laten lijken en met gesso weer wat accenten aangebracht.
De standaard van Joy! Crafts past mooi bij deze vorm kaart, zodat de ontvanger de kaart meteen mooi kan neerzetten!

Ik hoop dat ik jullie weer wat ideetjes heb gegeven..enne zo niet...kijk eens hoe gaaf dit dan is... je kunt door middel van diverse workshops even de artikelen van Dutch Doobadoo uitproberen!!

Liefs Tiets xx


2 comments:

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx