Friday, December 26, 2014

Enjoy

Goedemorgen allemaal,
Ik hoop dat iedereen een fijne 1ste kerstdag heeft gehad en wens jullie natuurlijk ook vandaag een mooie dag toe!|

Ik kan nog mooi een kerst kreatie laten zien op het hobbyvision blog! Dit keer het nieuwe tasje van Dutch Doobadoo.Deze heb ik gemaakt voor mijn fysio..
Deze heb ik uit kraft papier gesneden en met het happy hollidays papier beplakt.
Ik heb de ovalen opening gekozen zodat je kunt zien wat voor lekkers er in het tasje zit.


Het plaatje is een kant en klare van Hobby House. Het hekje , de sneeuwrand,het rendier, de handschoentjes  en de halve kerst ster zijn Noor! Design mallen. Heb alles wat met gesso bewerkt zodat het lijkt alsof er sneeuw op ligt.
Heb alles wat opgevuld met moss en sneeuwballetjes.



Aan de zijkant heb ik nog de schaatjes gehangen met touw.
Aan het hengsel van het tasje heb ik met touw de handschoentjes vastgeknoopt en daar 2 DDBD tag aan gehangen. Met de postzegel stempels heb ik bijpassende teksten op gestempeld.



Aan de achterkant nog met lint happy holidays  stempel  vast gestrikt.

Zo heb je heel gemakkelijk toch nog een leuk kadootje voor iemand met de kerst. En mijn fysio therapeute was er super blij mee!

Liefs Tiets xx



1 comment:

  1. hoi tiets
    wat een geweldig mooi en vrolijk tasje met al die leuke dingen erop,zoiets is erg leuk om weg te geven!!
    groetjes van corry

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx