Wednesday, October 21, 2015

Kimya- Sint en Piet pakketjes!!

Toen Femke (Kimya Verpakkingen) mij vroeg of ik iets leuks kon maken met sint en piet papier en artikelen was dat best even een uitdaging...Maar ja nu ik oma ben moet ik er toch weer in komen en aan wennen dus waarom dan maar niet nu??
Ik wilde geen pocket letter maken deze keer maar iets anders en het woord verlanglijstje bleef in mijn hoofd hangen..
Ik ben aan de slag gegaan met een paperbag. Daarin heb ik een notitieblokje verwerkt dat dus als verlanglijstje dient.
 Het verlanglijst heb ik verstevigt in een strook cardstock en word met een lintje dicht geknoopt.
Aan de andere kant heb ik ene pocket gemaakt met daarin een kleine kleurplaat. Als die eruit is kunnen de kids er hun uitgeknipte plaatjes uit de speelgoed boeken in doen dus voor de papa en mama sinterklazen nu gemakkelijker om te kijken wat de kids graag willen.



De paperbag sluit ook met een lintje en kijk nu hoe leuk je het lintje kunt weg werken..met een paard plakker!

Lijkt het je leuk om dit project te maken..dat kan..want Kimya heeft een complete basis set gemaakt, incl. werkwijze, kleurplaat, verlanglijst, potloden , pen en alle verder artikelen..

KLIK HIER

Ook kun je het pakket bestellen en laten meenemen naar de KreaDoe of de beurs van aankomend weekend in  Gorichem.

Liefs Tiets xx

2 comments:

  1. Wat een geweldig leuk idee heb je weer op een prachtige manier uitgewerkt, super! Lieve groetjes, Marlies

    ReplyDelete
  2. Wat een gaaf geweldig idee. Toen ik het allemaal zat te bekijken en te lezen, dacht ik : dat moet ze op de markt brengen! En aan het eind van je bericht: jawel! Enig! Mijn kinderen zij te groot en ik ben nog geen oma, maar anders....
    GerJanne

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx