Friday, October 16, 2015

Santa's Secret Workshop!

Heb je ook zin om een workshop bij mij thuis in Den Helder te komen die top secret is,, dus je weet niet wat je gaat maken alleen dat het met kerst te maken heeft en een mini album word..
Ik heb weer een super leuk project bedacht en ga deze workshop namens Kimya thuis geven op
9 December!!
Dus een echte Tiets- Kimya creatie!!
Ik heb plek voor 10 mensen en dus vol = echt vol.
We beginnen om 10 uur tot een uurtje of 3.. de kosten weet ik nog niet exact omdat dat ook een beetje afhangt of de workshop vol komt.. maar die info geef ik dan even persoonlijk door via een mailtje.
Geef je op en kom gezellig een beetje kerst vieren bij mij thuis.

mail me tiets.w@gmail.com

Fijn weekend allemaal!

No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx