Wednesday, April 20, 2016

Hobbyvision Challenge #49 Thema Muziek

Het is weer de 20ste van de maand dus dat betekend dat er een nieuwe challenge van start is gegaan op ons Hobbyvision designteam blog.
Dit keer is het thema Muziek.
Ik heb gekozen voor een winter/kersterig envelopje.
Ik doe in mijn eigen FB groep mee met de kerstaktie( 2 kerstcreatie's per maand) en loop wat achter dus ik dacht met dit thema kan ik ook kiezen voor kerst.

 Ik heb het envelopje van Dutch Doobadoo gebruikt als Basis en het design papier is van  Studio Light Sweet Winter Season.

Op de voorkant van het envelopje heb ik  van marianne Design een liedjes stempel op design papier gestempeld en de muzieknoten balk stans van CraftEmotions ervoor geplakt. Een klein bloemenroefje erbij en de winterse handschoenen van noor! Design.
 Het kaartje in de envelop heb ik eerst met een basis vel geplakt en daarna het winter raam tafereeltje in 3 D erop geplakt. De sneeuwrand gestanst uit wit cardstock en dit op de onderrand van het raam geplakt en boven aan de kaart, Met een randjes stempel van studio light de bolletjes aan weerskanten gestempeld. Ik vond het wel iets hebben van sneeuwballetjes zo,.
Op de achter kant van het envelopje kon nog de  mooie sier stans van Noor! Design en verder met wat losse stansjes uit het studio Light papier versiert.

Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen met de challenge. Je maakt kans op een kadobon van Hobbyvision twv €10,00


Marianne Design - Clearstamp Tekst - Winter Wonderland  Stansmal - CraftEmotions - Muzieknoten balk  Basisvel A4 Studio Light - Sweet Winter Season - BASISSWS205 Stansvel Studio Light - Sweet Winter Season - EASYSWS500Dutch Doobadoo - Dutch Envelop Art - Scallop rechthoekig

Noor! Design - Blauwe mal - Rand   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil -  Winter Wishes - Gloves & Hat   Noor! Design - Winter Wishes - Icecles 

1 comment:

  1. Prachtige winterkaart en envelop met muziek erop geworden, fijne dag nog.
    GROETJES ADA

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx