Saturday, April 23, 2016

Tiets' Clubdag 23 April 2016.

Als deze blogpost online komt, is de eerste Tiets'Clubdag van dit jaar alweer achter de rug.
Het was weer een hele klus om 80 pakketten te maken, een project in elkaar te zetten en alles bestellen en uitzoeken..Maar het is weer gelukt. Met dank aan Jenine van Hobbyvision die zoals altijd weer gesponsord heeft!
Dit keer een project wat ik niet zelf verzonnen heb. Toen ik het zag vond ik het zo gaaf dat ik het uitgeplozen heb hoe het in elkaar zat en hier dan het resultaat.
Natuurlijk moest ik hier foto;s van onze Lily in gebruiken want het papier is daar zo geweldig mooi voor!!
Het is een koffertje met daarin 6 pagina;s gemaakt van enveloppen. Soms dubbel soms enkel en daarin enkele of dubbele tags.
 Ik zou zeggen pak een bak koffie of kopje thee en geniet van dit geweldige project!























 Ook mocht ik van diverse bedrijven en winkels weer wat weg geven aan de  clubdag gangers!!
 De sponsors waren:

Kimya
Studio Light
Dutch Doobadoo
Joy! Crafts
Crealies
Syta van Gelderen
Aline Kreatief.

Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken hiervoor...echt top!!


En dan tenslotte nog foto;s van het geweldige pakket wat de mensen mochten ontvangen!



Op naar de volgende Tiets'Clubdag die gehouden wordt op zaterdag 12 November!

Liefs Tiets xx






2 comments:

  1. super mooi , das niet meer normaal zo mooi lolllllllll , ik heb dikke pech dat alles zo ver weg is :( en ze hier bij tiny's zo iets niet maken

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx