Wednesday, May 11, 2016

Ik hou van Holland album in Basisset Kimya!

Tja  en dan ineens iets totaal anders dan jullie van mij gewend zijn!!! Met de clubdag sponsorde Femke van Kimya een kraft draag tas om daar de gekregen goodies in weg te kunnen geven.
De tas was best groot en ik vond het zonde om hem  weg te gooien of in de kast te laten liggen.
Dus ik ging ermee aan de slag en ineens!! voila hier was een album geboren!
Maar toen moest ik er nog een thema voor verzinnen.... Femke  had een paar keer gezegd dat ze de mallen van Amy Design- Oud Holland zo leuk vond.. Nou eerlijk gezegd ik werd er niet warm of koud van.. Nou zegt ze ik stuur ze je wel toe dan kun je er misschien wel wat mee... Hmmm toen kregen we het idee om van dit album een Puur Hollands album te maken en hup ik kreeg ook een hoop rood wit blauw en oranje spulletjes toegestuurd... Nou toen werd ik wel warm voor dit thema hoor! Ik ben meestal zachtere kleuren gewend dus moest er even in komen, maar heb eerlijk gezegd nog nooit zo snel een album gemaakt!
Moest nog even bedenken wat voor foto;s ik erin wilde en had toen maar bedacht echt hollandse dingen! Dus foto;s gezocht en er bijpassende liedjes bij geprint.
En hier dan het eind resultaat....enne weet je wat ook zo leuk is... er komt een basis set van uit!!

LET WEL OP HET IS EEN GELIMITEERDE OPLAGE VAN 20 BASIS SETS!
Klik
HIER 
om naar de basis set in de winkel te gaan.

Met daarin alle gebruikte materialen (behalve de amy mallen maar die verkopen we in de shop!) de foto;s die ik gebruikt heb en een print met alle liedjes die erbij horen en een uitgebreide werkwijze van hoe je deze zak:

tot een album kunt knippen vouwen rillen en vouwen!
Als design papier heb ik delfts blauwe  en rode zakjes gebruikt.
Enne sttttttt hoor maar er zitten 75 Kimya artikelen in dit album verwerkt!

Op de voorkant heb ik de leuke sleutelhanger met delfts blauwe klompjes gehangen aan blauw cotton cord. De geweldige molenrand komt zo mooi uit in het wit met blauwe achtergrond.
Hmm tis een beetje een dik album geworden geloof ik!

 Er is zoveel op verwerkt..teveel om alles op te noemen dus kijk maar gewoon..
Natuurlijk mag de molen niet ontbreken met het kinder liedje 'zo gaat de molen'
|

Tja klompen...kan niet missen toch... 

 oer hollands zijn toch ook onze koeien ...

 Ahum het woord bommetje is een verboden woord binnen Kimya team groep maar kon het niet laten hem hier bij te gebruiken!

Tja onze Koning moet natuurlijk ook een plekje in het album met het Wilhemus.

 Tulpen uit Amsterdam!


 Onze mooie Nederlands vlag.

En meestal beplak ik nooit de achterkant omdat de meesten die overslaan met bekijken maar ja het schaatsen moest natuurlijk ook een plekje in dit album!


 Ik hoop dat jullie  het net zo leuk vinden als ik. Heb er met heel veel plezier aan gewerkt.

Hieronder nog even de gebruikte Amy design Oud Hollands mallen:




 Die - Amy Design - Oud Hollands - tulp frame Die - Amy Design - Oud Hollands - klompenboot Die - Amy Design - Oud Hollands - Holland Frame Die - Amy Design - Oud Hollands - Groetjes uit Nederland Holland

Die - Amy Design Maps - windmolen Die - Amy Design - Maps - Netherlands 





No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx