Tuesday, May 31, 2016

Opruimen!!


Op ons Kimya blog heeft elk team lid foto;s gemaakt over hoe ze hun Kimya artikelen opruimen.. Ik kreeg hier regelmatig vragen over dus ik hoop dat jullie zo ideetjes krijgen!
Klik HIER
Dan kun je vanaf vandaag tot en met donderdag  lezen hoe we opruimen!

Allereerst heb ik deze 9 vaks divider en daar heb ik alle basis artikelen in gerangschikt zoals paperbags, doosjes, loonzakjes, theezakjes, etc etc.. Aan een label netjes opgeschreven wat in welk vak zit.

 Dan deze (action) bak vol met gripzakjes en daar alle lintjes jute etc op kleur bij elkaar.

Dan een roze bak vol met alle maten labels... Jullie zien wel lekker veel maar ja ben een groot verbruiker he hahahah

Dit is de bak met alle kerst... en ja dit is nog 1 groot rommeltje maar ik weet precies wat ik heb  en mag er graag lekker in rommelen!

En zo staat dit naast mijn bureax stoel zodat ik er zo bij kan,,want ja eerlijk gezegd op alles wat ik maak zit wel Kimya verwerkt.

Dan heb ik nog dit Ikea wagentje...echt ideaal.. Deze staat vol met bakkies  waarin de kleine dingen het gesorteerd.

Bovenin een hoge bak voor de rietjes en een stuk of 10 bakken met vakjes waar de kwastjes, knoopjes, veertjes, en alle andere kleine dingen in zitten.

In de 2de verdieping zitten bakken met doilies, pailletten, raffia, bloemen, rol linten, en vlaggetjeslijnen.

En ervoor staan nog 2 bakken met de etiketten en de kraft labels.

In de onderste zit al met touw en grote klos raffia en nog wat bakken met grote flesjes etc.

En  niet te vergeten heb ik natuurlijk nog een mini winkel Kimya beneden...  Ideaal met workshops geven en mensen kunnen op afspraak gezellig komen shoppen onder het genot van een bakkie koffie of thee. Ook voor vragen mogen ze altijd even langskomen dus ja ik denk  dat ik alles wel goed voor elkaar heb zo!!



No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx