Monday, June 6, 2016

Boekenlegger!

Ik vond laatst nog een foto van een boekenlegger patroon en vond hem weer zo leuk dat ik hem in een nieuw jasje heb gestoken en er voor mijn facebook groep een wedstrijd mee ga doen!

Dus wil je meedoen, word dan lid!

 Ik heb van de Beautifull Flowers lijn van Studio Light  de blauwe vellen eruit gezocht en daar de basis mee beplakt.
 Heb toen een restje ribbelkarton  horizontaal opgeplakt en daarover heen een stukje mesh wire en daarover heen(rechts) weer creme kleurig roesjeslint gedaan. Het bindertje met Especially for you past daar perfect in!

 Aan de onderkant heb ik een wit bloemenrandje geplakt van Dutch Doobadoo.
Achter het plaatje ( hobbyhouse) heb ik een doily geplakt die ik bij de xenos had gekocht. Daarop in het midden een etiket   ook met especially for you!
In de hoek een bloementoef van roosje en 2 stukjes filmstrip.

Bovenin heb ik nog een halve doily geplakt met wat verbandgaas. De vlaggetjes heb ik met foam opgeplakt en met de alfabet stickers van Tim holtz er xox op geplakt.
Verder nog wat afgemaakt met plakparels en  tekst!
En zo ziet het er dan uit in je boek. Dit patroon is ook super leuk om straks te maken voor de kids die examen hebben gedaan en geslaagd zijn!
 photo Signature Tiets_zpscry3brdj.gif
Hieronder dan nog de gebruikte producten, als je op de foto klikt kom je bij het desbetreffende product in de webwinkel!!

Roesjes lint 16 mm x 10 meter - creme Bindertjes met tekst especially for you 25 stuks - Bruin Kraft etiket rond 3,5 cm, especially for you, 20 stuks
Natural mesh wired 25 mm x 1 meter Papieren onderzetter creme 8,8 cm 5 stuks Tim Holtz, filmstrip, circa 15 mm x 2.7 meterIdea-Ology Label Letters 900/PkgMini vlaggenlijn kraft, circa 120 stuks, afmeting verschillende 1.5-3 cm
 Studio Light Achtergrondpapier A4 Beautiful Flowers 216 BASISBF216  Bloemen creme/ivory circa 15 mm, 15 stuks

No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx