Tuesday, June 14, 2016

Mix & Fix!!!



Vanaf vandaag gaan we Mix & Fixen bij Kimya!
Wat  is dat nu weer zul je wel denken!
Ik zal het uitleggen...
Ongeveer om de 6 weken  krijgen 3 teamleden (Sandra, Miriam en ik zelf) een samen gesteld pakket. We gaan daar afzonderlijk mee aan de slag en proberen dat iets leuks mee te maken..
Dit laten we dan op ons eigen en het Kimya blog zien.
We gaan proberen dan ook met stap voor stap foto;s te werken zodat ook jullie dit kunnen maken.
Maar het leuke komt nog...
Deze samen gestelde pakketjes komen ook in de verkoop!!
Degene die dit aanschaffen doen automatisch mee met de wedstrijd die we hier aan vast koppelen.
Ga met het pakket aan de slag en mail de foto's Vóór 2 Augustus naar
tiets.@kimya.nl

Ik zorg er dan voor dat alle deelnemende projecten op 2 augustug op ons Kimya blog te staan en ik maak dan meteen de winnaar bekend.
En wat nog leuker is... je maakt kans op het volgende Mix & Fix pakketje om zo meteen gast designer te worden in het Kimya team!

Dit was het pakketje van deze eerste keer en is door Femke en mijzelf samengesteld:


Vind je het ook zo;n gaaf pakket?? Klik dan
HIER
 dan kom je in de webwinkel en kun je het bestellen!

Ik heb er een harmonica album mee gemaakt dat in het tasje past!
Ook heb ik stap voor stap foto;s gemaakt zodat jullie kunnen zien hoe het in elkaar zit.

Op 2 van de 3 loonzakjes heb ik op de binnenkant van het flapje tape geplakt ...

 en de zakjes zo aan elkaar bevestigd.

Op het eerste loonzakje heb ik op de voorkant van het flapje tape geplakt alleen aan de zijkanten en onderkant.

en dat bevestigd op een stuk cardstock van 15 x  10 cm.  Zo kunnen er nog labels in geschoven worden.

Voordat je dit doet wel eerst even de binnenkant van eht cardstock beplakken met design papier.

Het laatste loonzakje plak je zo op een zelfde stuk cardstock. (15 x 10cm)

 Nu is je harmonica album klaar en kun  je met de artikelen uit het pakket aan de slag.

 Wat een geweldige kleuren zitten er in het CraftEmotions stack Romantic Orchid!
Genoeg achtergrond vellen en prachtige bijpassende plaatjes.

Zo zie je het harmonica album veel beter en kun je zien hoe je hem in elkaar moet vouwen.
Natuurlijk heb ik alle spulletjes uit het pakket gebruikt en zelfs meer uit eigen voorraad.

Als je het album open doet zie je eerst(links) de tags achter het flapje geschoven. Heb op de grote een tekst gestempeld en de kleine een bloemetje geplakt.
 de 2de pagina heb ik het witte  oceania lint geplakt met daarop het houten label met eigen tekst.
Op de label heb ik een chit chat woordje geplakt.(als je op de foto;s klikt worden ze groter en kun je ze beter bekijken)
Op de andere 2 pagina;s lekker met het design papier heen en weer geschoven en tja ik ben nogal dol op labels dus overal zitten ze dan ook.


Het leuke aan zo'n harmonica album is dat er ook een achterkant is die je kunt scrappen. Dus ideaal als je met foto;s werkt!
 Op de achrerkant heb ik oa het roesjeslint verwerkt met daarop een bindertje met tekst. her en der vind je ook hier de chit chat woordjes.
In het midden heb ik houten eyelet label geplakt met alfabet stickers erop.

 Nog even een foto met het album in het tasje...

Ik hoop dat jullie allemaal mee doen en wie weet mag je met ons team een keer als gast designer mee draaien!
Succes allemaal!
 photo Signature Tiets_zpscry3brdj.gif

1 comment:

  1. Super gaaf ik ben helemaal weg van dit soort creaties deze ga ik opschrijven en onthouden, bedankt voor dit prachtige voorbeeld, fijne dag nog.
    GROETJES ADA

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx