Sunday, February 5, 2017

Kerstkaarten

Voorheen op mijn club en nu op mijn freubel facebook groep kunnen leden meedoen met de kerstactie.
Dat houdt in als ze zich opgeven , dat ze elke maand 2 kerstkaarten moeten plaatsen.
Het lijkt niet veel maar voor velen is het best pittig om in  voorjaar en zomer dit vol te houden.
Maar zo in de groep kun  je elkaar motiveren en helpen het toch te doen zodat je eind van het jaar geen stress hebt omdat ja dan niet genoeg kaartjes hebt.
Ik heb er inmiddels 3. de eerste was de SOL en daarna heb ik deze 2 nog gemaakt.
Volgens mij is deze gemaakt van een oude Maja Design kerst lijn. Het plaatje komt van Syta van Gelderen.
Het kraft zakje links is sinds kort verkrijgbaar bij Kimya.. zo leuk.. en handig.. label erin waar je een persoonlijke boodschap op kunt schrijven!
Het kanten bloemetje heb ik zelf gemaakt . Christa heeft daar een uitleg van gemaakt op het Kimya blog!
Deze is ook gemaakt van Maja Design papier. De lijn I Wish. Had er nog niks mee gedaan dus dat werd hoog tijd!
 Heerlijk met nieuwe mallen van Marianne Design en Joy! Craft bezig geweet.
 Een mooie bloementoef maakt het natuurlijk wel af samen met een kantje en een doily!

Nu op naar nr 4 dan ben ik klaar voor Februari!

Ik wens jullie een fijne zondag toe!

O ja voor ik het vergeet,

Ik geef 10 Juni de 25ste clubdag hier weer in Den Helder! En er zijn nog een paar plekjes vrij,
 Lijkt het je leuk om een gaaf project te maken samen met een hele groep andere verslaafden van deze hobby   stuur me dan een email en ik geef je alle info! Deze keer is natuurlijk wel erg speciaal omdat het de 25ste keer alweer is!!
tiets.w@gmail.com

Klik hier 
en lees en kijk wat we zoal de afgelopen jaren gedaan en gemaakt hebben op de clubdagen.
 photo Signature Tiets_zpscry3brdj.gif

No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx