Friday, February 17, 2017

Pion Design- The songbird's secret


Het prachtige Pion papier the songbird's secret lag al een tijdje op mijn bureau en  moest er nu toch echt even mee aan de slag., Heerlijke voorjaars kleurtjes.. ik denk dat we daar allemaal wel aan toe zijn, alhoewel ik ook geniet van de winter hoor!

De meesten van jullie weten wel dat ik van laagjes houd op een kaart. Zo benadruk je de prachtige vellen en komt het plaatje naar mijn idee altijd mooi uit.

Ook vind ik kraft kleuren altijd  geweldig bij deze kleurtjes om het wat op te halen zeg maar.
Dus ribbelkarton gebruik ik heel vaak.
Aan de zijkant heb ik een geweldige rand stans van Marianne Design geplakt. Ook  de andere gebruikte stansjes zijn van haar.
Ik heb jute achter het plaatje verwerkt met een randje Serena kant .
Boven in de hoek door de label heb ik seambinding lint gestrikt. Eerst heb ik het helemaal verfrommeld in mijn hand gehad, dan kreukelt het zo leuk.

Natuurlijk even lekker een flinke bloementoef erbij geplakt en vond nog een zakje kleine eitjes.. past wel erg leuk bij het vogeltje toch!

Zo dit was het voor nu. Ik hoop dat het jullie geïnspireerd heeft..!
Het papier is nu bij Kimya  ook per pakket te koop en is dan voordeliger!!
Hieronder vind je de gebruikte artikelen ... als je op 1 van de foto;s klikt kom je in de webwinkel bij dat artikel terecht!


 photo Signature Tiets_zpscry3brdj.gif

Serena creme kant lint, 25 mm x 10 meter Jute 7 cm x 1 meter - Bruin jute
Joy! FIJN ribbelkarton A4, 10 vellen Kreukellint/seam binding 15 mm x 1 meter, creme Taartrand, doillie, 9 cm, 5 stuks verfijnd
Kraft Karton/papier A4 21 x 29.7 cm 25 vel Marianne D Creatable Classic border LR0455 7x19cm Marianne D Craftable Klimplant CR1396 9x16 cm

No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx