Monday, June 3, 2019

Bloghop!

Het is weer zover!! Vandaag begint de  bloghop van Creatief met Kimya Verpakkingen.
Wat is de bedoeling?Alle team leden hebben hetzelfde basis artikel ontvangen en dit keer was dat dit doosje
Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter. Begin op het Kimya blog .
Ben je klaar met hoppen dan komt je terug op het Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.

 Femke van Kimya verloot onder alle bloghoppers een  verrassingspakket! 

Als je goed gehopt hebt, heb je net bij

 Lindagezien wat voor moois zij gemaakt heeft!

Ik heb om het doosje heen een nieuwe basis album bedacht en het doosje dient als een soort  3 D fotolijstje. Ik heb voor de opening mica geplakt en de binnenkant met  mooi papier en  uitgestanste plaatjes  beplakt. Je zou er zelfs nog een shaker lijst van kunnen maken door wat pailletten , kraaltjes etc aan toe te voegen.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Studio Light- Ocean View. Ook de bijpassende paper elements, stansblok en linten set heb ik erbij gebruikt en natuurlijk veel Kimya! Je kunt dit album heel goed gebruiken voor de komende vakantie foto;s.. veel ruimte voor genoeg foto's en journaling!

En omdat het al weer een tijdje geleden is dat ik een nieuw basis project bedacht heb, is hier een compleet setje van gemaakt met werkwijze, zodat je hem thuis kunt maken.

KLIK HIER VOOR DE BASISSET IN DE WINKEL.

Het zijn veel foto's geworden dus ga er even lekker voor zitten!














Ik hoop dat ik jullie geïnspireerd heb met dit nieuwe album en hoop dat jullie nu gezellig door hoppen naar


Vergeet niet om overal een reactie te geven want dan maak je nog kans op een mooie Kimya prijs!!
Veel hop plezier!

24 comments:

  1. Jeetje Tiets, wat een geweldig album. Prachtig voor vakantie foto's.

    ReplyDelete
  2. Sorry, ik heb maar één woord. WOW.

    ReplyDelete
  3. Wauw idd heel mooi ! Wat een werk

    ReplyDelete
  4. Wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt. Zoveel leuks te zien! 😍 Groetjes, Natasja

    ReplyDelete
  5. JEETJE WAT MOOI!! ik weet niet of ik dit al kan maken maar wat geweldig ik zie door de bomen het bos niet als ik zoiets zie maar wil het wel graag leren! 👍👍👍WoW wat gaaf

    ReplyDelete
  6. Nou wat er misgaat geen idee weer is het me gelukt het bericht te laten verdwijnen... Nou tiets ik heb genoten van jou uitwerking van het blokdoosje...super leuk de lijn gebruikt van studio light! Prachtig !
    Groetjes Aag

    ReplyDelete
  7. WOW, ben echt sprakeloos, wat mooiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  8. Dit is ook een leuke! Erg creatief bedacht

    ReplyDelete
  9. Wauw!! Je hebt er echt weer een 'Tiets creatie' van gemaakt zeg! Prachtig!

    ReplyDelete
  10. Geweldig, dit is weer een echte Tiets-creatie! Chapeau!
    xxx Margreet

    ReplyDelete
  11. Jeetje ,ook jij weet mij iedere keer weer te verrassen,wat heb jij er een te gek project van gemaakt,zo super en dat doosje voorop helemaal top.ALs ik alles zo zie,ik kom echt tijd tekort met al die inspiratie !!!

    ReplyDelete
  12. Wat een gaaf album heb je er van gemaakt. Je blijft er naar kijken en zie telkens weer wat nieuws

    ReplyDelete
  13. Wat een prachtige creatie Tiets. Weet bij jou nooit waar ik allemaal moet kijken. Er is zoveel te zien.
    Mooi geworden.

    Gr. Anita

    ReplyDelete
  14. Wat een onwijs mooie creatie, schitterend!!!

    ReplyDelete
  15. Enig ik woon aan de kust, dus leuk thema

    ReplyDelete
  16. Ohw, schitterend Tiets! Echt weer een op en top Tiets-creatie.

    Marie-Anne

    ReplyDelete
  17. Wauw wauw wauw! Wat veel leuke ideetjes in 1 album! Fantastisch en inspirerend!!

    ReplyDelete
  18. Echt heel erg mooi Tiets, weer een schitterend album.

    ReplyDelete
  19. Ik heb er maar 1 woord voor: WAUW
    Wat een gaaf album heb je gemaakt en het doosje is er prachtig in verwerkt.
    Neem je hem mee naar de clubdag???????? Wil hem wel even in het echie zien hihi

    ReplyDelete
  20. Wauw, zeg, wat een top creatie! Die is echt super gaaf!
    Groetjes Ingrid

    ReplyDelete
  21. Wauw geen woorden voor, zo prachtig!

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx