Saturday, June 22, 2019

Clubdag 22 Juni


En dan is het weer zover... alweer een nieuwe clubdag... Geen idee de hoeveelste maar ik denk dat we nu naar de 30 lopen zo ongeveer.
Het was voor ons niet moeilijk deze keer, want dit project had ik al eens gezien en opgeslagen en dat zou het worden... Nou het had wat voeten in de aarde want dat ding draait ook nog en hoe doen we dat dan... nou met een ronde stok en een stuk pvc buis..ahum ja tuuurlijk...
Maar het is allemaal gelukt en goedgekomen en ik had hem 10 dagen voor de clubdag af!!
Het is een klusje hoor, maar zo leuk om te maken...
Toen liep ik tegen het probleem aan, welk thema ga ik erin doen? Ik moet nodig een album maken van ons Shane (kleinzoon die alweer 3 maanden is) maar ja dit papier leende zich daar niet voor.
Ten einde raad, heb ik de vraag maar in de geheime clubdaggroep gezet en ja hoor daar kwam het antwoord waar ik op zat te wachten!
Sinds half mei staat ons huis te koop en wat is nu leuker om die foto's daarin te verwerken..
Dus Tiets hup meteen de foto;s van Funda geplukt, geprint en aan de slag gegaan!

Hier dan het resultaat... veel foto;s dus advies is, neem er een bakkie bij met wat lekkers!!









































Terwijl deze post online komt, is de dag al in volle gang... Zo benieuwd wat iedereen er van vind.
Femke van Kimya Verpakkingen staat er ook weer met de hele winkel zowat, dus het zal vast en zeker een super gezellige dag worden!



No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx