Tuesday, July 8, 2014

Candytime! 2 VRIJKAARTJES KNOTSGEKKE KAARTEN EN SCRAPDAGEN!!


De knotsgekke kaarten dagen komen er weer aan!!

21, 22 en 23 augustus IJsselhallen Zwolle
28, 29 en 30 augustus Brabanthallen s'-Hertogenbosch
                                            Elke dag van 10:00 uur tot 17:00 uur





Creatief, inspirerend en gezellig!
Mis deze grootste creatieve hobbybeurs voor kaartenmakers en scrappers niet. Beginners, maar ook de meest fanatieke kaartenmakers en scrappers, halen hier hun hart op. Traditiegetrouw worden op de augustuseditie de nieuwste items gepresenteerd voor het maken van kerstkaarten. Ook uitgebreid aandacht voor stempelen en wat er nog meer mogelijk is met papier.


LOOMING IS BLOOMING

Daarom valt er ook tijdens de Knotsgekke Kaarten-  en Scrapdagen van alles te beleven op Looming gebied. De rage waarbij je van elastiekjes de leukste dingen maakt. Het begon bij armbandjes maar de inventieve hobbyist maakt nu bijvoorbeeld ook loom-kaartdecoratie. De elastiekjes hebben 1001 vrolijke kleuren waar je de leukste combinaties mee maakt. Kom naar de beurs en ontdek de allerlaatste Looming trends en ideeën.
Ik denk dat een hoop mensen deze beurzen wel kennen maar toch wil ik er nog even aandacht aan geven juist om deze beurzen geweldig leuk zijn!

Het leuke van de beurzen vind ik dat er voor iedereen wat wils is.. voor de 3 d mensen volop maar ook de scrappers worden niet vergeten. Taarten maken en cupcakes..breien,haken , vilten het is gewoon te veel om allemaal op te noemen!!


Ik mag hier 2 vrijkaartjes onder mijn volgers weggeven/verloten.De kaartjes zijn geldig voor 2 personen!
 Als jullie ook nog  volger worden van de  facebookpagina 'Hobbybeurs' (https://www.facebook.com/#!/pages/Hobbybeurs/127474310662724?fref=ts) dan blijven jullie ook op de hoogte van alle nieuwtjes over de beurs.

Ik vind dit geweldig leuk om te mogen doen!
Het enige wat je hoeft te doen als je kans wilt maken op die tickets is  een reactie onder deze post zetten.
JE MOET NATUURLIJK WEL VOLGER ZIJN VAN MIJN BLOG!
Ik zal dan via de random generator 2 winnaars laten kiezen die dan een vrijkaartje voor 2 personen winnen...Dus je kunt nog gezellig iemand meenemen ook! Deze weg geef aktie duurt tot en met 14 Juli

Voor nog meer info over de beurs kijk dan eens hier:




Liefs Tiets xx

39 comments:

  1. Wauw da`s super Tiets dat je zomaar vrijkaarten mag weggeven .
    Ik waag graag een gokje want er is niks leukers dan een hobbybeurs waar je al je hobby-genootjes ziet en al de leuke spulletjes .
    Bedankt voor de kans dit te kunnen winnen
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    ReplyDelete
  2. Wauuuw Tiets die zou ik wel heel graag willen winnen want daar ga ik altijd naar toe is een thuis wedstrijd.

    gr hetty

    ReplyDelete
  3. nou tiets ik doe graag mee, zou héél graag met mijn vriendin daar naar toe willen, bedankt voor deze kans, liefs jeanette

    ReplyDelete
  4. Jaaaa gaaf! Wil heel graag naar Zwolle! Al paar jaar niet meer geweest word hoog tijd ;-)
    Waag graag een gokje!
    Wat lief dat je ons deze kans bied!
    Nu maar duimen!
    Liefs Jacomijn

    ReplyDelete
  5. Te gek! Tiets!
    Ik ben maart (toch) voor het eerst geweest, was super leuk! Voor herhalingvatbaar. Graag zou ik die vrijkaartjes willen winnen.
    Dankjewel voor deze kans. Volgen doe ik je al een tijdje.
    Groetjes Anita

    ReplyDelete
  6. Dat is zeker erg leuk als je vrijkaartjes mag weggeven en natuurlijk doe ik ook graag mee.
    Verheug me al op de nieuwe kerstspulletjes.
    Groetjes, Els

    ReplyDelete
  7. Dagje naar Den Bosch zat al in de planning dus maak graag kans op de vrijkaarten. Ben jij ook aanwezig? Dan kom ik even kennis maken. Groetjes Katja

    ReplyDelete
  8. Ik volg jou natuurlijk al een tijdje!!! Ik zou heul heul heul graag 2 kaartjes willen winnen!!!
    Groet, Marly

    ReplyDelete
  9. Ha wat een geweldige actie, ik doe mee en hoop dat ik samen met mijn moeder heen kan.

    ReplyDelete
  10. Wat een geweldig leuke actie. Ik zou er graag met mijn lieve zusje heen willen die er nog nooit is geweest. Ik wil het haar graag laten zien.

    Groetjes Anneke

    ReplyDelete
  11. Jaaaaa, ik wil graag met Giovanna naar den Bosch toe, dus wil ik wel een kansje wagen..... :)

    ReplyDelete
  12. het lijkt mij ook leuk de hobby beurs ik doe dan graag mee

    ReplyDelete
  13. Oh dat is helemaal leuk dat je kaartjes mag weggeven. Ik ga vaak met mijn zusje naar Zwolle dus doe graag mee.
    Alvast bedankt voor de kans.
    Groetjes Joke

    ReplyDelete
  14. Leuke actie ga altijd naar den bosch.

    ReplyDelete
  15. ik wil ook wel naar de beurs om al die leuke nieuwe dingen te bekijken en een aantal mee naar n=huis te nemen

    ReplyDelete
  16. Hoi Tiets,

    Ik wil ook een kansje wagen voor 2 kaartjes voor de beurs! Ben een paar jaar geleden naar Den Bosch geweest en kwam boordevol inspiratie terug.

    Groetjes Hanneke

    ReplyDelete
  17. altijd een heel gezellige beurs in Den Bosch, dus waag ik ook een kansje
    groetjes Jolanda

    ReplyDelete
  18. Leuk! Dank je voor de mogelijkheid om kaartjes te winnen.

    ReplyDelete
  19. Ik zou graag kaartjes winnen voor de KGK in Zwolle.
    Groetjes, Marjan

    ReplyDelete
  20. Wil graag een gokje wagen, twee kaartjes voor Zwolle daar ga ik voor.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  21. waow, leuk dat je weer kaartjes mag weggeven
    Zou wel graag een keertje Zwolle willen doen, dus waag ik een gokje.
    Groetjes Geesje

    ReplyDelete
  22. Dat zou een leuk begin van het uitje worden!! Dit jaar naar Zwolle!!

    ReplyDelete
  23. Ik zou het heel leuk vinden om te winnen , omdat ik elk jaar met mijn vriendinnetje ga , en is voor ons een rit van enkele uurtjes , grtjs

    ReplyDelete
  24. Lijkt me helemaal gaaf om met mijn vriendin naar Zwolle te gaan om te kijken wat nu weer de nieuwste trends zijn!
    Dus bij deze bedankt voor de kans om 2 kaartjes te winnen.

    Groetjes Yvonne t.B.

    ReplyDelete
  25. Leuk ik waag graag een gokje! Vorig jaar kon ik er niet bij zijn omdat ik pas was bevallen, dus dit jaar wil ik graag weer een bezoekje brengen! En wat is nu leuker om te gaan met vrijkaarten?

    ReplyDelete
  26. Dat is inderdaad super leuk Tiets dat je dit mag doen. Het is op je club niet gelukt dus waag ik hier opnieuw een gokje.

    Groetjes
    Lotte

    ReplyDelete
  27. Ik waag ook nog maar een kans hier op de blog! Wil graag naar de beurs is Zwolle :) Wat is er nou leuker als een vrijkaart en dan wel voor 2 wauw :)

    ReplyDelete
  28. Die zou ik wel erg graag willen winnen voor mijn zus en ik.
    Wie niet waagt die niet wint.
    Dus ik hoop het geluk aan onze zijde te vinden

    Groetjes janine

    ReplyDelete
  29. Ik zou hier graag een kansje op willen wagen!

    ReplyDelete
  30. tweede poging wie niet waagt niet wint gr monique danskikker

    ReplyDelete
  31. Op de club was ik niet de gelukkige, maar ik wil nog steeds heel graag naar Den Bosch met m'n moder. Nog een poging dus

    ReplyDelete
  32. Volger ben ik al ..
    Ga duimen voor den bosch,..
    Groetjes henny

    ReplyDelete
  33. een echte feestweek is het!! ik ga ook een gokje wagen. Dat ik samen met mijn vriendin Merian kom. Het is er altijd gezellig en uiteraard kom je altijd weer terug met veel inspiratie. En het leukste is dat je weer veel leuke mensen ontmoet die je in de loop der jaren hebt leren kennen. Bedankt voor de kans . Groetjes Giovanna

    ReplyDelete
  34. heel gaaf weer tiets dat je weer vrijkaartjes weg mag geven

    dus ook hier doe ik een poging en gokje om mee te doen

    gr roelie

    ReplyDelete
  35. Ik wil ook graag een gokje wagen. Met een vrijkaartje heb je toch weer meer geld om uit te geven op de beurs zelf. Wie wil dat nou niet? :0) Bedankt voor deze leuke candy.

    Gr. GZ

    ReplyDelete
  36. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  37. Haloa ..wie wil die nou niet winnen IKKE wel hoor ..altijd gezellig in Den Bosch lekker snuffelen nieuwe ideetjes op doen en niet te vergeten een heerlijke bosche bol eten jammmiiieeeee

    ReplyDelete
  38. Wauw ik waag nog snel een kansje!
    Zou er weer supergraag heen willen! fanatiek fan van die beurs hihi

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx