Monday, July 28, 2014

Cursus Sennelier lÄquarelle

 Omdat ik regelmatig vragen kreeg over deze kleur techniek en of ik wist of er ook cursussen gegeven werden hier in de Noordkop, heb ik Gretha Bakker benaderd en gevraagd of zij bij mij thuis deze cursus wilde geven. En ze vind het meteen een leuk idee! Al gauw werden er 2 datums geplant en de eerste was vandaag. Er waren in totaal 8 dames die na een uurtje al super enthousiast waren over dit inkleuren!!

 Het was hard werken maar volgens mij ging iedereen met een ingekleurd plaatje naar huis!
We hebben deze Tilda ingekleurd!
En dit is mijn kleursel!

Ik wil jullie ook het kaartje even laten zien wat Gretha had gemaakt met deze Tilda...
Schitterend toch!

Ik heb enorm genoten van deze middag en veel geleerd... Bedankt Gretha!
Nu flink oefenen!

Op 20 okt is de volgende alweer en deze zit al bomvol.. Mochten er nu toch nog mensen zijn die ook met Gretha bij mij thuis(in Den Helder) deze cursus willen doen, meld je dan bij mij via een mailtje ( tiets.w@gmail.com) dan gaan we kijken of we nog een datum kunnen prikken!

O ja voor diegene die ook  enthousiast zijn geworden ...op het blog van Sennelier kun je alle verkoop punten vinden!

Liefs Tiets xx


3 comments:

  1. Prachtig gekleurd Tiets en Gretha heeft een schitterende kaart gemaakt, supermooi! Nu kun jij nog meer superkaarten maken en je maakt al zulke prachtige kaarten. Zoals die in je vorige blogpost: keigaaf kaartje is dat! Lieve groetjes, Marlies

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtige afdrukje heb je gekleurd! Nu inderdaad oefenen, oefenen... En wat een mooi kaartje heeft Gretha er van gemaakt!

    Tot 20 oktober, heb er zin in!

    Groetjes, Natasja

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx