Wednesday, July 9, 2014

HOERAAA 10 JAAR KAARTEN MAKEN MET TIETS.


Het is feest op mijn club...jaja vandaag bestaat hij alweer 10 jaar!! Dus partytime!!!

Heather Valentin van Lacy Sunshine stamps heeft een schitterende digi gemaakt speciaal voor dit feest:

Hier is Rory Sailing.
Thank you so much heather for making this for me and my members!!

  Sandra van Sandra's Scrapsjop heeft daar weer een schitterend mooi patroon bij gemaakt nl een vuurtoren!
Deze is ook te koop in haar sjop!
Sandra, dit is echt superrr dat je dit voor mijn cluppie hebt gedaan,,, dank je wel!!

Ooooh wat was het gaaf om deze 2 te combineren en er een mooi geheel van te maken!!

Ik heb het papier van Prima Marketing- Sea shore gebruikt. Op de bodem ligt het Wood tecture papier van Noor! design en erachter een randje van Under the sea.
Natuurlijk passen de golven en het zeepaardje hier perfect bij!
Ook een stukje bricks van Dutch Doobadoo heb ik op de vuurtoren geplakt.


De tekst is door Jolanda van Noor gemaakt als extra kadootje voor de leden zodat je een prachtig geheel kunt maken. Dank je wel Jolanda!! Echt geweldig !
Op de bodem heb ik een stuk net geplakt wat ik halverwege de vuurtoren heb vast gezet. Dit heb ik bij ons vvv kantoor gekocht. Her en der natuurlijk schelpjes en wat ook al op de tekst staat een flesje met een opgerolde boodschap erin. De andere embelishments  zijn van Rayher. Her en der nog ff met gesso gekliederd, het groene hoge gras komt bij de wibra vandaan en de andere gras is een snij bestand van de silhoutte.
Rory heb ik ingekleurd met copics markers .
Huid- E11-00-000
Haar- E29-27-25-23-21
Overal- BG11 B00-000-0000
Truitje- C3-1-00
Strik- R24-22-21

Dus ben je nieuwsgierig geworden naar de club , meld je dan aan en ga met ons mee feestvieren.

Liefs Tiets xx

5 comments:

  1. Gefeliciteerd en wat een GAVE CREATIE, chapeau!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    ReplyDelete
  2. I love it! So nice work! Great!!!
    Hugs
    Andrea-Emmi41

    ReplyDelete
  3. WOW! Simply fabulous! All details are just beautiful!

    ReplyDelete
  4. Wauw Tiets! In deze kleuren is tie ook supermooi!

    ReplyDelete
  5. Gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan van je club !

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx