Tuesday, July 22, 2014

Wish!


Ik heb weer een kaartje op ons Hobbyvision blog geplaatst. Een winterkaartje... toen ik hem maakte vielen de mussen zowat dood van het dak van de warmte dus ik dacht ik zoek een beetje verkoeling.
De basis is gemaakt van een Dutch Doobadoo mal. Deze heb ik eerst (de grootste) uit kraft papier gesneden en toen 1 maatje kleiner uit design papier.Het design papier is het nieuwe blokje winter wishes van Noor! design..
Bij een ander design velletje heb ik aan de bovenkant de notebook stans gebruikt. Rechts bovenin de hoek  zie je (een halve)doily geschoven. En kijk eens...jaja de nieuwe kerst postcard stempel!! Hij komt eind deze week in de verkoop dus nog even geduld!!
Het plaatje is van Pion Design en erachter heb ik de rechthoek stans gebruikt.
Ik had afgelopen maand ook de nieuwe achtergrond stempel swirl gekregen in mijn DT pakket en deze heb ik met bruine inkt op een stukje design papier gestempeld. Daaronder heb ik de nieuwe schulp rand geplakt.
En oooh die swirl stans... woww zooo moooi..echt een aanwinst in de Noor collectie vind ik!! Een toefje bloemen erbij, de nieuwe blaadjes en je hebt een schitterend hoekje op je kaart.
Natuurlijk nog een tekst van onze nieuwe teksten sheet  wat sneeuwsterren en ik heb weer een kerstkaartje klaar!

Een fijne dag allemaal en geniet van het mooie weer!
Liefs Tiets xx

Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Doilies 2     Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Frame rechthoek     Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Notebook     Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Rand geschulpt     Cutting & Embossing stencil - Blad 1

Cutting & Embossing stencil - Vintage Borders - Swirl     Paper bloc - Winter Wishes     Clear Stamp - Background Flourishes     Clear Stamp - I am SORRY


Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - IJskristal 1     Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - IJskristal 2     PRE-ORDER Juli - Clear Stamp - Postcard Christmas     Shape Art - Square 15 x 15 cm







2 comments:

  1. Ongelofelijk mooi!!!
    Liefs juanita

    ReplyDelete
  2. Heel mooi gemaakt Tiets.
    Echt een plaatje.
    Groetjes lotte

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx