Tuesday, July 15, 2014

Hoeraaaa. Noor is jarig!!!

Onze Noor is jarig en daarom heeft Heather Valentin een prachtige Noor digi gemaakt! Is ze niet super lief!!

Ik heb Noor ingekleurd met Copics Markers.
Natuurlijk mogen de Noor stansjes en stempels niet ontbreken en die heb ik dan ook goed gebruikt!
Aan de zijkant de nieuwe blauwe rand schulp. In de andere bovenhoek een oud vertrouwde mal de
doilly nr 2 met daarop in het wit de hoek mal. De notebook stans heb ik gebruikt met het rose met witte stipjes papier.
Her en der ben ik nog in de weer geweest met wat gesso.
Langs de zijkant van het afdrukje heb ik een border van Dutch Doobadoo geplakt:


De Puzzelstukjes (ook DDBD) heb ik eerst een beetje wit geschilderd en toen met bruine inkt
de randjes gedaan.
Noor is 2 jaar geworden dus het nummertje 2 staat erop.  De filmstrip heb ik aan de zijkanten geplakt en onder de rose strik  de nieuwe blaadjes geschoven. Als laatste nog wat vlinders her en der geplakt.Ik heb ze zowel in kraft als in dessin papier gestanst en toen de kleine op de grote vlinder geplakt.




Als je nu even naar ons Noor blog! hopt dan kun je daar lezen over de challenge die we met deze digi gaan doen!Dit is in ieder geval de prijs die je kunt winnen!


Een fijne dag allemaal,
Liefs Tiets

Oooh vergat ik bijna de winnaars van de vrijkaartjes voor de KnotsGekke Kaarten en Scrapdagen bekend te maken!

Maar hier komen ze.
Gerrittina en Miriam zijn de gelukkigen!
Mailen jullie me even dan komen de kaarten via email naar jullie!
Ik wil natuurlijk de beurs organisatie  bedanken dat ze me de kans hebben gegeven dit te kunnen doen, zowel op mijn club als hier!
Liefs Tiets



Hieronder zie je de mallen en stempels die ik gebruikt heb:

5 comments:

  1. erg leuk wat een super kaartje

    ReplyDelete
  2. Schattig kaartje Tiets.
    Lieve kleurtjes!

    Lieve groetjes Noriko
    Norikoskaarten.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. wauwww wat een bjoetie en je hebt me meteen op een idee gebracht ..thanks X

    ReplyDelete
  4. Bedankt Tiets!! Ik ben er heel blij mee.

    Gr. GZ

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx